Tuesday, October 1, 2013

Nak!!!

CAMERA
I need new smartphone with superb camera
or
I need a camera itself
 
haish. padan muka to diri sendiri sebab xda camera. I just loss the beautiful thing and moment to be capture. sob. sob. sob. sedih uke!
 
but someone keep telling me
"sometime the most beautiful thing is not to be capture only but to be keep and remain in ur heart forever"
" and I do choose to keep it in heart"
 
ok. ini ayat memujuk ke ape nih
'psyco'
hahahaha
but I do love it
and I think that was true
frankly speaking


 


So far about camera i'm not yet started searching.. ekeke.. but sekarang punye impian adalah nak dapatkan Sony Xperia Z1.. apsal?? sebab yang ni kira mampu milik lagi degan features yang superb.. see 20.7mp. Smartphone Attachable Lens-style Camera DSC-QX100... malas nak cakap la.. hahahaha.
bukan jiwa DSLR dah mati. tapi I need some more compatible thing. yang compact tapi superbbbb!!!
senang nk sumbat masuk kocek.. ngeh..ngeh.ngeh..



so pilihan kene bijak. sebab ak tahu. ak ni jenis pakai sampai jahanam. selagi x jahanam, xda makna ak nak tukar. kluar lah tahap gaban punye canggih pun.
=_="
this is real miellmellina

No comments:

Post a Comment